آخرین اخبار
کد مطلب: 80618
خبرخوش براي بازنشستگان کشوري
تاریخ انتشار : 1393/06/16 19:15:57
نمایش : 1514
مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري گفت: بازنشستگان در سفرها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان يارانه دريافت مي‌کنند که از اين مبلغ، ۲۵۰ هزار تومان متعلق به همراه بازنشستگان است.

به گزارش سلام لردگان  به نقل از  شبکه اطلاع رساني دانا، ايراندخت عطاريان همزمان با ولادت با سعادت هشتمين امام شيعيان حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) و در بازديد از مديريت صندوق بازنشستگي کشوري در استان خراسان رضوي (مشهد مقدس) گفت: بسته سفرهاي زيارتي و سياحتي به بازنشستگان کشوري در راستاي رفاه بازنشستگان طراحي و تدوين شده است که از طريق اداره کل امور فرهنگي صندوق در حال اجرا است.

وي در ادامه به جزئيات اين بسته اشاره کرد و گفت: بازنشستگان در سفرها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان يارانه دريافت مي‌کنند که از اين مبلغ، ۲۵۰ هزار تومان متعلق به همراه بازنشستگان است.

مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري از اعزام بيش از ۱۰۰ هزار بازنشسته به سفرهاي زيارتي و سياحتي در سال ۹۳ خبر داد و گفت: مشهد، شيراز و کيش از جمله شهرهايي هستند که بيشترين آمار مسافرت بازنشستگان کشوري را به خود اختصاص داده‌اند.

عطاريان در خاتمه با بيان اين مطلب که طرح سفرهاي زيارتي، سياحتي بازنشستگان کشوري از جمله سياست‌هاي اين صندوق بوده است، گفت: اين طرح موجب انبساط خاطر و افزايش آرامش در بين اين افراد و خانواده‌هاي آن‌ها خواهد بود.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس